Critical Path
Launch
Development
Design
Planing
Critical Path

Se hvordan vi jobber

Scroll for å lese mer
Lansering
Launch
Utvikling
Development
Design
Design
Planlegging
Planing

Vi leverer nettløsninger sammen med kundene

Project plan

#1 Planlegging og behovsavklaring

Møtet: Vi møtes og diskuterer mulige veier og for å se om dette kan bli et spennende samarbeidsprosjekt. Underveis i møtet vil vi stille deg en rekke spørsmål så vi er sikre på å dekke alle behov. Det er viktig for oss å forstå din merkevare, strategi og historie. Slik vi ser det blir vi en del av ditt team. Vi gjør en bedre jobb om vi kjenner til ditt marked.

Lage tilbud: Før du tar noen avgjørelse vil vi sende deg et utkast til tilbud der vi også går i detaljer på hva som skal gjøres til hvilken tid. Når absolutt alle detaljene er på plass og forventningene er avklart, starter prosjektet. Tilbudet blir sendt som en link til en passordbeskyttet nettside der du kan kommentere og eventuelt godta avtalen.

Kick-off: Prosjektet starter med et internt kick-offmøte der alle oppgaver bli satt til riktig person i fremdriftsplanen. Vi ønsker å jobbe sammen med deg og gir tilgang til prosjektverktøyet vårt der du får oversikt over notater, milepæler og oppgaver.

Project design

#2 Design

Utforming av rammeverk: Under behovsavklaringen vil vi få et klart bilde av hva du ønsker. Vi setter dette sammen med hva bransjen krever og vi anbefaler. Vi lager en wireframe, eller et rammeverk på godt norsk, som viser hvordan grunnstenene på alle sidene vil være.

Design: Så lager vi en et oppsett som du kommer med tilbakemeldinger på før vi setter alt sammen til et vakkert design. Hovedfokus til designet er å øke salg og brukeropplevelse. Du vil stort sett få 2-3 muligheter for å komme med tilbakemeldinger på oppsett og design.

Godkjenning: Du vil få tilsendt tilgang til et designerverktøy som gir deg muligheten til å gi tilbakemeldinger i ro og fred. Når du er fornøyd, setter vi igang arbeidet med å sette inn designet i systemet du skal bruke.

Project development

#3 Utvikling

Analyse: Utviklerene vil være involverte under designprosessen, så de allerede har en god forståelse av omfanget på designet og hvordan det skal fungere. Før utviklingen starter, vil det bli gjort mer detaljerte analyser for å forutse mulige hindringer og for å gi en bedre estimering av tiden. I tillegg til å legge inn designet vil alle andre type funksjonaliteter bli implementert.

Utviklingen starter: Prosjektlederen sørger for at alt er i rute. Utvikleren jobber tett med designeren. Underveis i utviklingen vil du ukentlig bli oppdatert på fremgangen med en e-post på fredager. Hele veien kan du logge deg inn på prosjektverktøyet og følge tett med på alt som skjer.

Testing: Utvikleren vil teste kodene før de blir overlevert for endelig testing av prosjektlederen. For å være på den sikre siden vil en annen i Moero som ikke har deltatt i prosjektet ta en siste runde med testing før vi fremlegger resultatet. Om det er noe du ikke finner feil med i første omgang, kan du i inntil en måned etter lansering gi tilbakemeldinger på rettelser iht oppdraget.

Project launch

#4 Lansering

Opplæring: Før lansering vil du få opplæring i bruk av de aktuelle delene av verktøyet så du selv trygt kan legge inn alt nødvendig innhold som f.eks tekst og produkter.

Softlansering: Nå er tiden inne til å sende linken til venner og bekjente så de kan komme med tilbakemeldinger på at alt ser og oppfører seg etter forventningene.

Lansering: Lanseringen blir samkjørt med eventuelle kampanjer vi har planlagt og din kalender. Vi har et tett samarbeid for å starte det nye eventyret med gode salg. Selv om prosjektet er ferdig har vi muligheten til å jobbe tett sammen i tiden fremover.

x
meny
[gravityform id=»6″ name=»Kontakt» title=»false» description=»false»]

400 500 10